Lees onderstaande tekst allereerst goed door, voor je het ordernummer en e-mailadres invult en naar de volgende pagina gaat.


LET OP: Is het product defect? Dan willen we je in eerste instantie vragen om een defect bij de lokale schoenmaker te laten maken.

We stimuleren dit graag, om zo onze voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Je mag het bonnetje mailen naar klantenservice@95percent.nl onder vermelding van het ordernummer. Je krijgt dan het reparatiebedrag vergoed.

Stuur je de artikelen retour vanwege een defect? Vermeld dan op de mee gestuurde pakbon welke artikelen defect zijn! Daarmee zorg je ervoor dat het crediteren goed verloopt.

Retourformulier

Laden...

Sorry, deze retour voldoet niet aan de retourvoorwaarden en kan daardoor niet aangemaakt worden.

Reden:



Regels:
- Constateer je een defect bij ontvangst? Vermeld dit op de pakbon. Anders krijg je helaas geen restitutie voor die artikelen;
- Retourneren altijd binnen 14 dagen na ontvangst;
- De bestelling kan geretourneerd worden via een brengpunt bij jou in de buurt. Afhankelijk van de vervoerder zijn hier bepaalde kosten aan verbonden.