Wanneer heb ik garantie op mijn aankoop bij A2KOI?

Bij A2KOI draait alles om klanttevredenheid. Voor elk product dat je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Dit houdt in dat je recht hebt op een goed (werkend) product dat voldoet aan de redelijke verwachtingen die je ervan mag hebben. Bovenop de wettelijke garantie is er vaak ook een fabrieks- of verkopersgarantie van toepassing.

 

Indien een product niet naar behoren werkt, heb je recht op reparatie, vervanging of teruggave van je aankoopbedrag. In Nederland bestaat er geen vastgestelde wettelijke garantietermijn, aangezien de levensduur van producten sterk uiteenloopt.

 

Wat is de garantietermijn van mijn product?

De garantietermijn verschilt per product. Bij ieder product vermelden we de garantietermijn, zodat je exact weet waar je aan toe bent. Raadpleeg de productinformatie op onze website voor de specifieke garantietermijn van jouw aankoop.

 

Kunnen jullie mijn defecte product repareren?

Mocht je product defect raken buiten de garantietermijn, dan zullen wij ons uiterste best doen om in samenwerking met de fabrikant en/of leverancier tot een oplossing te komen. In veel gevallen kunnen we het product alsnog repareren. De kosten voor de reparatie zijn afhankelijk van het product en de aard van het defect. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen en informeren over de mogelijke oplossingen en kosten.

Retourformulier

Laden...

Compatibele bestandsextensies om te uploaden: png, jpg, jpeg, gif, mov, avi, mpeg, mp4, MOV, AVI

Sorry, deze retour voldoet niet aan de retourvoorwaarden en kan daardoor niet aangemaakt worden.

Reden:



Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan de verwachting voldoet of een beschadiging heeft opgelopen tijdens het transport. Bij A2KOI heeft u tot 30 dagen na levering de tijd om het artikel te retourneren. Indien uw retourzending aan de voorwaarden (zie onderstaand) voldoet, kunt u vervolgens binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort krijgen op uw rekening.

Controleren
Bij de ontvangst van uw bestelling is het belangrijk dat u de bestelling controleert op eventuele beschadigingen en compleetheid. Indien u iets ontdekt, vragen wij u uiterlijk 48 uur na ontvangst dit bij ons te melden.

Zichttermijn
Wanneer u een online aankoop bij A2 doet, heeft u een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

Producten dient u onbeschadigd en - voor zover mogelijk - in de originele verpakking te retourneren. Wij adviseren daarom altijd de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze kunt gebruiken om de producten terug te sturen.

Beschadigd, verkeerd of niet werkend artikel ontvangen?
Vul uw ordernummer en postcode in het bovenstaande formulier. Kies daarna het product wat u retour wilt sturen. Zodra wij de gegevens hebben ontvangen gaan we direct voor u aan de slag!

Elektrisch apparaat binnen de garantieperiode defect gegaan?
Ook in dat geval kunt u uw ordernummer en postcode in het bovenstaande formulier invullen. Kies daarna het product met garantie. Zodra wij de gegevens hebben ontvangen gaan we direct voor u aan de slag!

Hoe werkt het retourneren?
Bij A2KOI stellen we alles in staat om u zo goed mogelijk te bedienen. Mocht u daarom een product willen retourneren, neem dan de volgende stappen:

  1. Vul uw ordernummer en postcode in het bovenstaande formulier. Kies daarna het product wat u retour wilt sturen.
  2. We gaan direct voor u aan de slag, binnen 1 werkdag ontvangt u alle instructies voor uw retourzending.
  3. Print het verzendlabel en retourformulier wat u ontvangt. Doe het retourformulier in de doos voor een snellere afhandeling.
  4. Breng het pakket naar de gekozen verzendoptie.
  5. U kunt uw status van uw retourzending volgen, wij houden u per mail op de hoogte.
  6. Wanneer wij het retourpakket in goede orde hebben ontvangen zullen we deze controleren en verwerken. Ons streven is om dit binnen 5 werkdagen te doen.


Voorwaarden retourneren:
Het artikel mag retour gestuurd worden:

  • binnen 30 kalenderdagen na levering
  • als het compleet en onbeschadigd is
  • als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest
  • in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk 
  • producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht
  • Bij het ruilen van een artikel vragen wij om het bewuste product eerst retour te sturen alvorens het nieuwe product ingepland wordt voor verzending.
  • Bij producten die beschadigd zijn, gebruikssporen vertonen of waarop geschreven is of tape gebruikt is behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Tijdens de bedenktijd (30 dagen na ontvangst van uw product) mag u het product gebruiken zoals u dat in de winkel zou doen. Echter, wordt het product zodanig gebruikt dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.