JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Wat vervelend dat je problemen ervaart met je product. Als je denkt dat je accu kapot is door toe doen van een fout in het product zelf kan je jouw product indienen voor garantie.
We streven er naar de garantie binnen 15-30 werkdagen na binnenkomst te laten beoordelen. Wij onderwerpen de accu vervolgens aan 3 verschillende testen en bespreken de uitslagen vervolgens met de fabrikant/leverancier. Zo kunnen zei de oorzaak van het defect vaststellen.
Kan jij niet zo lang wachten omdat je zo snel mogelijk weer mobiel moet zijn? Dat snappen wij, bestel dan alvast een nieuwe accu op onze website (voordat je deze aanvraag indient) en vermeld bij de garantie aanvraag dat je al een nieuwe accu hebt gekocht met het nieuwe ordernummer.
Compatibele bestandsextensies om te uploaden: png, jpg, jpeg, gif
Sorry, deze retour voldoet niet aan de retourvoorwaarden en kan daardoor niet aangemaakt worden.
Reden: