Wat vervelend dat je problemen ervaart met je product. Als je denkt dat je accu kapot is door toe doen van een fout in het product zelf kan je jouw product indienen voor garantie.


We streven er naar de garantie binnen 15-30 werkdagen na binnenkomst te laten beoordelen. Wij onderwerpen de accu vervolgens aan 3 verschillende testen en bespreken de uitslagen vervolgens met de fabrikant/leverancier. Zo kunnen zei de oorzaak van het defect vaststellen.


Kan jij niet zo lang wachten omdat je zo snel mogelijk weer mobiel moet zijn? Dat snappen wij, bestel dan alvast een nieuwe accu op onze website (voordat je deze aanvraag indient) en vermeld bij de garantie aanvraag dat je al een nieuwe accu hebt gekocht met het nieuwe ordernummer.


Na het invullen van jouw e-mail adres en orderreferentie, vragen wij je een aantal vragen te beantwoorden voordat we de garantieaanvraag in behandeling kunnen nemen.
Let op: Het aanleveren van de gegevens in deze vragen is verplicht. Is dit onjuist of incompleet ingevuld en / of geĆ¼pload dan kunnen we jouw aanvraag niet in behandeling nemen. Zorg er dus voor dat je alle gevraagde informatie bij ons aanlevert.

Retourformulier

Laden...

Compatibele bestandsextensies om te uploaden: png, jpg, jpeg, gif

Sorry, deze retour voldoet niet aan de retourvoorwaarden en kan daardoor niet aangemaakt worden.

Reden:



Heb je nog vragen of wil je meer weten over garantievoorwaarden? Bekijk dan onze garantievoorwaarden en veelgestelde vragen