Niet helemaal tevreden met de aankoop bij Online Deurbeslagshop? Ook in dat geval biedt Online Deurbeslagshop een prima service.

Bij het retourneren van een product zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Heeft u via bol.com of Amazon besteld? Dan mag u de bestelling via het bol.com of Amazon portaal aanmelden en niet via ons digitale retourformulier.
Wilt u twee pakketten in één pakket terugsturen? Meld dan één bestelling aan en betaal hierbij de verzendkosten, kies dan bij de tweede aanmelding voor 'ik heb al een retourlabel'. Zo betaald u geen dubbele verzendkosten.
De tarieven staan ingesteld voor normale pakketten, wilt u product(en) in een brievenbuspakket terug sturen? Kies dan voor 'ik heb al een retourlabel' en laat de label maken bij het verzendpunt waar u het pakket afgeeft.

Let op! Mocht u een retourzending hebben welke langer is dan 1,70 meter dan ontvangt u vanuit ons geen retourlabel, dit is niet mogelijk in verband met lengte vracht. Echter dient u deze wel bij ons retour aan te melden, hierbij kiest u dan voor 'ik heb al een retourlabel'. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Vul hieronder het nummer van uw bestelling en uw email adres in. Het nummer van uw bestelling staat op uw pakbon. Voorbeeld (O2021-12345)

Retourformulier

Laden...

Compatibele bestandsextensies om te uploaden: png, jpg, jpeg, gif

Sorry, deze retour voldoet niet aan de retourvoorwaarden en kan daardoor niet aangemaakt worden.

Reden: